Jedná se o vozidlo Polského výrobce solaris. Je v třídvéřovém provedení. Má délku 12 m.
| Výrobce | Solaris(PL) |
|---|---|
| Výška podlahy | nízkopodlažní |
| Délka | 12 m |
| Počet dveří | 3 |
| Převodovka | automatická |
| SPZ | Jméno | V provozu | displej | Rok výroby | dodán | Vyřazen | kapacita | linky | Bývalé linky |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 7C1 0852 | 52 | ne | ano | 2015 | 11/2015 | 2025 | 91 | 30,31 | |
| Reklamy: | 11/2015 - 2025: bílý | ||||||||
| Poznámky: | Klimatizace | ||||||||
| SPZ | Jméno | V provozu | displej | Rok výroby | dodán | Vyřazen | kapacita | linky | Bývalé linky |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 6C8 4403 | 03 | ano | ano | 2014 | 11/2014 | 91 | 30,40 | 50 | |
| Reklamy: | 11/2014-nyní: bílý | ||||||||
| Poznámky: | Vozidlo vybaveno celovozovou klimatizací. Splňuje normu Euro 6. 9/2015 - nyní: Reklamní obrazovka MBS 3/2019 - nyní: vybaven pokladnou - obsluha linky do Chýnova |
||||||||
| SPZ | Jméno | V provozu | displej | Rok výroby | dodán | Vyřazen | kapacita | linky | Bývalé linky |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 6C2 3159 | 59 | ne | ano | 2013 | 12/2013 | 2025 | 91 | 11,13,16,17,30,40,50 | |
| Reklamy: | 2013-2025: bílý 2018 - ???: reklama na zadním čele na COP Sezimovo Ústí |
||||||||
| Poznámky: | Osvětlení interiéru technologií LED 2013 - 3/2019: vybaven pokladnou - obsluha linky do Chýnova 9/2014-10/2014:Částečná reklama ODS na zadní části 10/2015 - nyní: Reklamní obrazovka MBS 3/2019 - 2021: vůz bez stálé linky - využíván střídacími řidiči nebo jako záložní vůz 2021 - vyřazení: Záložní vůz + provoz na kloubových linkách |
||||||||
| SPZ | Jméno | V provozu | displej | Rok výroby | dodán | Vyřazen | kapacita | linky | Bývalé linky |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 5C9 5421 | 21 | ne | ano | 2012 | 2012 | 2025 | 91 | 10,11,13,15 | |
| Reklamy: | 2012-2025:bílý ???? - ???: reklama na zadním čele SŠ spojů a informatiky Tábor |
||||||||
| Poznámky: | První Solaris svého typu v ČR 10/2015 - ???: Reklamní obrazovka MBS |
||||||||